استفاده از اینترک در فروشگاه‌های آنلاین

آخرین به‌روزرسانی: ۳ بهمن ۱۴۰۲
 استفاده از اینترک در فروشگاه‌های آنلاین
استفاده از اینترک در فروشگاه‌های آنلاین

اینترک ابزاری مهم و کاربردی برای فروشگاه‌های آنلاین است. به دلیل تعدد کالا و مشتریان، دنبال کردن آن‌ها و شناخت مشتری، نیاز سنجی و حفظ تعامل، می‌تواند کاری پیچیده و زمان‌بر باشد. اینترک در کنار شماست تا با در اختیار قراردادن امکانات مدرن و هوشمند، این فرآیند را برایتان آسان کند. ۴ مرحله‌ی اینترک برای فروشگاه‌های آنلاین به شکل زیر است:

  • دنبال کردن مشتری:

با اتصال اینترک به فروشگاه‌ شما، تمام اطلاعات مرتبط با هر یک از مشتریان شما ثبت می‌شود. به این معنی که اگر مشتری شما از دسته‌بندی خاصی دیدن کند یا کالای خاصی را جست و جو کند، در دسته‌ی علاقه‌مندی‌های او، ثبت می‌شود. در نتیجه این فعالیت دیتابیسی به شکل زیر از اطلاعات مشتریان در اختیار شما و کسب‌وکارتان خواهد بود.

  • دسته بندی کردن:

حالا می‌توانید با توجه به اطلاعات جمع‌آوری شده، گروه‌های معنادار بسازید. برای مثال «همه مشتریان ۲۰ تا ۳۰ ساله ساکن تهران» یا «همه مشتریانی که بیشتر از ده میلیون تا به حال خرید داشته‌اند». چرا می‌گوییم معنادار؟ چون مشتریانی که بیش از ده میلیون خرید داشته‌اند، مشتریان وفادار یا مهم به‌حساب می‌آیند و حفظ آن‌ها نیاز به برنامه ویژه‌ای دارد.

  • جلب مشارکت:

گروه‌هایی که در مرحله قبل ساخته‌ شدند، مخاطبان کمپین‌های شما خواهند بود و هر کدام نیازهای مخصوص به خود را دارند. برای مثال مشتریانی که بیش از ده میلیون خرید داشته‌اند، به این برند اعتماد ویژه‌ای دارند. برای حفظ این اعتماد می‌توانید موجود شدن محصولات تعداد محدود را به آن‌ها اطلاع داده یا تخفیف‌های ویژه‌تری به آن‌ها ارائه دهید. وقتی پیام خود را با نیاز کاربر هماهنگ می‌کنید، شانس مشارکت یا همان کلیک کردن مخاطب بالاتر می‌رود. علاوه بر این می‌توانید کمپین‌های مناسبتی مثل شب یلدا را با inTrack اجرا کنید.

  • تجزیه و تحلیل نتایج:

در نهایت برای اینکه از درست بودن روند انجام کار اطمینان حاصل کنید، اینترک نتایج اجرای هر کمپین را به‌صورت لایو به شما نشان می‌دهد. این یعنی از زمان شروع اجرای کمپین می‌توانید، تعداد کلیک‌ها، تعداد خریدهای انجام شده، میزان درآمد خلق شده و… را به‌صورت لایو روی پنل inTrack مشاهده کنید.

ما چه ارزشی برای این کسب‌وکارها ایجاد می‌کنیم؟

ما در زمینه جذب و حفظ مشتری به فروشگاه‌های آنلاین کمک می‌کنیم تا به رشد برسند.

  • جذب: شما می‌توانید داده‌های جمع‌آوری شده از منابع مختلف (مثل بنگاه‌های سوم‌شخص) را در inTrack آپلود کرده و مشتریان بالقوه را با پیام‌های شخصی‌سازی شده جذب کنید. فرض کنید تحقیقات بازار انجام داده‌اید و اطلاعات گروهی از مشتریان که در گذشته علاقه زیادی به خرید لباس‌های رسمی نشان داده‌اند را در اختیار دارید. با inTrack می‌توانید برای این گروه یک کمپین تخفیف برای لباس رسمی اجرا کرده و آن‌ها را از مشتری بالقوه به مشتری بالفعل تبدیل کنید.
  • حفظ: پلتفرم inTrack داده‌های رفتاری مشتریان را به‌طور خودکار ثبت می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید دسته‌بندی‌ها و محصولات مورد علاقه هر مشتری را بشناسید و پیشنهادات خود را با توجه به ترجیحات او ارائه دهید تا انگیزه بازگشت به سایت برایش فراهم شود. علاوه بر این می‌توانید در مناسبت‌هایی مثل شب یلدا یا تولد کاربر، برای او پیام تبریک و تخفیف ارسال کرده و احساس خوبی به مشتری منتقل کنید.

شروع کار با inTrack برای فروشگاه‌های آنلاین چگونه است؟

برای شروع کار با inTrack نیاز است اتصال بین سایت یا اپلیکیشن شما به inTrack متصل شود. این کار معمولا در قالب تعامل تیم فنی شما با تیم فنی inTrack اتفاق می‌افتد. تیم فنی اینترک به شما کمک می‌کند تنظیمات مورد نظر خود را روی سیستم پیاده کنید. تلاش ما کمک به شما برای استفاده از تمام ظرفیت‌های inTrack است و کارشناسان فنی ما، برای حل چالش‌ها و مسائل مختلف در کنار شما هستند.