استفاده از اینترک در شرکت‌های سرگرمی و رسانه‌های دیجیتال

آخرین به‌روزرسانی: ۳ بهمن ۱۴۰۲
 استفاده از اینترک در شرکت‌های سرگرمی و رسانه‌های دیجیتال
استفاده از اینترک در شرکت‌های سرگرمی و رسانه‌های دیجیتال

پلتفرم‌های اشتراک ویدیو و سرویس‌های استریم در صدر سرگرمی‌های مورد علاقه مردم دنیای امروز قرار دارند. همین امر باعث شده رقابت برای جذب و حفظ مشتریان در این صنعت جدی‌تر از همیشه باشد. در چنین شرایطی کسب‌وکارها برای رسیدن به مزیت رقابتی به استفاده از روش‌های جدید نیاز دارند. روشی که inTrack به شما ارائه می‌دهد با دنبال کردن این چهار مرحله شما را به رشد می‌رساند. 

دنبال کردن مشتری:

با متصل شدن inTrack به رسانه شما، تمام اطلاعات مرتبط با هر یک از کاربران شما ثبت می‌شود. مثلا «سارا – ۲۶ ساله – علاقه‌مند به دسته‌بندی جنایی». به این ترتیب شما یک بانک اطلاعاتی یکپارچه از داده‌های مشتریان را در اختیار خواهید داشت. این اطلاعات به‌طور خودکار در پلتفرم inTrack ذخیره شده و در ادامه به شما کمک می‌کند نیازهای مشتریان را بهتر بشناسید. برای مثال سارا بدون شک از معرفی فیلم‌های جنایی استقبال خواهد کرد. شما می‌توانید با تمام مشتریان علاقه‌مند به این دسته‌بندی به همین ترتیب وارد ارتباط شوید. 

دسته‌بندی کردن:

حالا که پروفایل‌های مشتریان را در اختیار داریم نوبت به مرتب کردن این اطلاعات می‌رسد. پلتفرم ما برای رسیدن به این هدف، ابزار بخش‌بندی یا سگمنتیشن (Segmentation) را در اختیار شما قرار داده است. همانطور که گفتیم تمام کسانی که به دسته‌بندی جنایی علاقه دارند، از معرفی فیلم‌های جدید در این دسته‌بندی استقبال خواهند کرد. سگمنتیشن به شما کمک می‌کند با ساختن گروه‌های معنادار در میان مشتریان، پیام‌هایی متناسب با نیازهایشان برای آن‌ها ارسال کنید. 

جلب مشارکت:

حالا که گروه معنادار ایجاد شد، نوبت به تعامل با افراد و جلب مشارکت (گرفتن کلیک) آن‌ها می‌رسد. در حال حاضر برای این کار در inTrack چهار کانال وجود دارد: پیامک، ایمیل، پوش‌نوتیفیکیشن موبایل و نوتیفیکیشن وب. انتخاب با شما است که فیلم‌های جنایی جدید را از طریق کدام کانال به سارا و سایر کسانی که به این دسته‌بندی علاقه دارند معرفی کنید. 

تجزیه و تحلیل نتایج:

پلتفرم ما پس از جمع‌آوری داده و اجرای کمپین، به شما کمک می‌کند نتیجه هر کمپین را در قالب جدول و نمودار مشاهده کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند نگاهی جامع به فرآیند بازاریابی خود داشته باشید و از تکرار اشتباهات جلوگیری کنید. با inTrack از همان لحظه شروع اجرای کمپین می‌توانید تعداد کلیک و درآمد تولید شده را به‌صورت لایو ببینید. 

ما چه ارزشی برای این کسب‌وکارها ایجاد می‌کنیم؟

ما در زمینه جذب و حفظ مشتری به کسب‌وکارهای صنعت سرگرمی و رسانه دیجیتال کمک می‌کنیم تا به رشد برسند. 

  • جذب: فرض کنید کسب‌وکار شما با تحقیقات بازار، اطلاعات رفتاری تعدادی از مشتریان بالقوه را در اختیار دارد. با inTrack می‌توانید این داده‌ها را وارد دیتابیس کرده و کمپین‌ها را با استفاده از آن‌ها هوشمند کنید. برای مثال اگر مشتری بالقوه در سرویس‌های دیگر از فیلم طنز استقبال کرده است، ما به او برای همین دسته‌بندی پیشنهاد تخفیف بدهیم تا انگیزه استفاده از خدمات ما را پیدا کند. 
  • حفظ: با ثبت داده‌های رفتاری مشتریان، درک نیازهای آن‌ها کار ساده‌تری خواهد شد و می‌توانید با توجه به نوع استفاده مشتری از خدماتتان برای او پیام بفرستید. برای مثال پیشنهاد ویدیوهای مرتبط با بازدیدهای قبلی کاربر در قالب پیامک یا ایمیل می‌تواند انگیزه لازم را برای بازگشت مشتری به سایت یا اپلیکیشن فراهم کند. inTrack به شما کمک می‌کند مسیر کاربرانتان را برای رسیدن به محتوای مد نظرشان هموار کرده و تجربه آن‌ها را بهبود ببخشید. چرا که بهبود سطح رضایت‌مندی در میان مشتریان به وفادار شدن آن‌ها منجر خواهد شد.
  • رشد: ما به کسب‌وکارهای فعال در زمینه سرگرمی و رسانه دیجیتال کمک می‌کنیم با یک روش سیستماتیک و با کمک هوش مصنوعی و مدیریت داده به جذب و حفظ مشتری بپردازند. استفاده از این تکنولوژی باعث کاهش حجم کاری و افزایش بازدهی تیم بازاریابی و فروش خواهد شد که در نهایت رشد را برای شما به‌همراه دارد. 

شروع کار با inTrack برای این کسب‌وکارها چگونه است؟

همه چیز از تعامل تیم فنی ما و تیم فنی شما شروع می‌شود. ما به شما کمک می‌کنیم تنظیمات مورد نظر خود را روی سیستم اعمال کرده و داده‌هایتان را وارد سیستم کنید. این تعامل در طول همکاری ما با شما ادامه پیدا خواهد کرد و همیشه برای حل چالش‌ها کنارتان خواهیم بود.