اینترک در شرکت‌های خدمات پرداخت

آخرین به‌روزرسانی: ۳ بهمن ۱۴۰۲
اینترک در شرکت‌های خدمات پرداخت
اینترک در شرکت‌های خدمات پرداخت

اپلیکیشن‌های پرداخت را می‌توان پرکاربردترین اپلیکیشن‌های امروز دانست. این سطح تقاضا باعث بالا رفتن سطح رقابت در میان شرکت‌های ارائه‌دهنده این گونه خدمات شده است. ما به شما که در این صنعت فعالیت دارید کمک می‌کنیم با ارائه یک تجربه منحصر به فرد، مشتریان را جذب کرده و از رقبای خود جلوتر باشید. خدمات inTrack برای شرکت‌های خدمات پرداخت شامل ۴ مرحله اصلی است:

  • دنبال کردن مشتری:

با اتصال inTrack به اپلیکیشن شما، تمام اطلاعات مرتبط با هر یک از مشتریانتان ثبت می‌شود. اطلاعاتی که ممکن است ویژگی‌های شخصی باشند (مثل اسم و سن) یا ویژگی‌های رفتاری مثل سوابق پرداخت قبوض، خرید شارژ و دیگر انواع تراکنش. پلتفرم inTrack پس از اتصال، شروع به ساختن پروفایل‌هایی به شکل زیر برای کاربران و مشتریان شما می‌کند. پروفایل کاملی که مشخص می‌کند هر کاربر با چه قسمتی از اپلیکیشن سر و کار دارد. برای مثال رضا ۲۵ ساله از تهران بیشتر برای کارت به کارت از اپلیکیشن استفاده می‌کند و مریم ۱۸ ساله به‌صورت روزانه شارژ می‌خرد.

  • دسته‌بندی کردن:

حالا که پروفایل‌های مشتریان را در اختیار داریم نوبت به مرتب کردن این اطلاعات می‌رسد. پلتفرم ما برای رسیدن به این هدف، ابزار بخش‌بندی یا سگمنتیشن (Segmentation) را در اختیار شما قرار داده است. برای مثال شما می‌توانید تمام کسانی که به‌طور مرتب با اپلیکیشن شما قبض موبایل خود را پرداخت می‌کنند را در یک گروه قرار داده و رسیدن موعد پرداخت را از چند روز قبل به آن‌ها یادآوری کنید. یا مشتریانی که در گذشته چند بار با اپلیکیشن شما شارژ خریداری کرده‌اند را با اعتبار رایگان یا شارژ تخفیفی، به اپلیکیشن خود برگردانید.

  • جلب مشارکت:

همانطور که گفتیم هدف بخش‌بندی مشتریان، رسیدن به گروهی معنادار است که نیاز مشترک دارند. برای مثال دارندگان سیم‌کارت ثابت به یادآوری پرداخت قبض نیاز خواهند داشت. زمانی که نیاز مشترک مشخص شد، کافی است راه ارتباطی مورد نظر خود را انتخاب کنید. پلتفرم inTrack در حال حاضر ایمیل، پیامک، پوش‌نوتیفیکیشن موبایل و نوتیفیکیشن وب را به‌عنوان راه ارتباطی در اختیار شما قرار داده است.

  • تجزیه و تحلیل نتایج:

از لحظه شروع اجرای کمپین می‌توانید نتایج آن را به‌صورت لایو روی پنل inTrack مشاهده کنید. نتایجی مثل تعداد پیام دلیور شده، تعداد کلیک و درآمد تولید شده. تجزیه و تحلیل نتایج کمپین‌ها به شما کمک می‌کند اثربخشی را بهتر بسنجید.

ما چه ارزشی برای این کسب‌وکارها ایجاد می‌کنیم؟

ما در زمینه جذب و حفظ مشتری به اپلیکیشن‌های پرداختی کمک می‌کنیم تا به رشد برسند.

  • جذب: برای جذب مشتریان جدید نیاز است ارزشی را به آن‌ها ارائه کنید که از سایر رقبا متمایز است. استفاده از قابلیت‌های inTrack می‌تواند این تمایز را برای شما رقم بزند. چرا که با inTrack می‌توانید هر مشتری بالقوه را با برطرف کردن نیازهایش به مشتری دائمی تبدیل کنید. برای مثال می‌توانید برای مخاطبان جوان و صاحب سیم‌کارت اعتباری یک طرح ویژه در نظر گرفته و با تخفیف روی شارژ آن‌ها را جذب کنید.
  • حفظ: زمانی که داده‌های رفتاری مشتریان شما توسط inTrack ثبت می‌شود، درک نیازهای مشتری کار ساده‌تری خواهد شد و می‌توانید با توجه به نوع استفاده مشتری از اپلیکیشن برای او پیام بفرستید. برای مثال بعضی از مشتریان شما سیم‌کارت اعتباری داشته و طرح‌های مربوط به خرید شارژ مورد نیاز آن‌ها است. در حالی که بعضی دیگر از مشتریان سرپرست خانوار بوده و چند نوع قبض را با اپلیکیشن شما پرداخت می‌کنند و نیاز به یادآوری اتمام دوره دارند. زمانی که به نیازهای مشتری توجه کنید، انگیزه وفاداری به برند شما در او ایجاد خواهد شد و حفظ او ساده‌تر خواهد بود.
  • رشد: در حال حاضر کسب‌وکارهای حاضر در صنعت خدمات پرداختی رقابت تنگاتنگی را تجربه می‌کنند. پلتفرم inTrack با کمک به کاهش هزینه‌ها و افزایش بازدهی بازاریابی، مسیر رشد را برای این کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

شروع کار با inTrack برای این کسب‌وکارها چگونه است؟

برای اینکه فعالیت خود را روی inTrack دنبال کنید، نیاز به ادغام (Integration) خواهید داشت که این کار از طریق تعامل تیم فنی ما و تیم فنی شما ممکن می‌شود. در نتیجه این تعامل تنظیمات مد نظر شما روی سیستم اعمال خواهد شد. ما پس از انجام تنظیمات اولیه، برای آموزش نحوه استفاده از پنل و پاسخ به سوالات و چالش‌های شما نیز در کنارتان خواهیم بود.