امکان ارسال پیام‌های in_app و on_site با اینترک

آخرین به‌روزرسانی: ۵ فروردین ۱۴۰۳
امکان ارسال پیام‌های in_app و on_site با اینترک
امکان ارسال پیام‌های in_app و on_site با اینترک

امکان ارسال پیام‌های in-app و on-site با اینترک

اینترک.png

ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک، امکان ارسال پیام‌های درون‌برنامه‌ای in-app برای اپلیکیشن و پیام‌های on-site در سایت را برای کاربران خود فراهم کرد؛ این کانال‌ها از کم‌هزینه‌ترین و پردرآمدترین ابزارهای مورد استفاده مارکترها است.

در پلتفرم اتوماسیون بازاریابی اینترک این امکام فراهم شده است تا کاربران اینترک بتوانند در پنل خود با قابلیت in-app برای کاربران اپلیکیشن بر اساس نوع رفتار آنها  پیام‌های‌ درون‌برنامه‌ای در اپ ارسال و آنها را در هر مرحله از اپلیکیشن راهنمایی و ترغیب به انجام اقدامات دلخواه کنند. همچنین، با قابلیت on-site می‌توان تعامل کاربران را در وب‌سایت افزایش داد و پیام‌های کاملا مرتبط با سایت، به‌موقع و شخصی‌سازی‌شده به کاربران وب‌سایت ارسال کرد.

ارسال پیام‌های ‌in-app و ‌on-site برای مشتریان اینترک بدون محدودیت در ارسال و کاملا رایگان است. همچنین به دلیل ایجاد ارتباط شخصی‌سازی‌شده و ارسال سریع، این روش‌ها یکی از بهترین روش‌های ارتباطی با کاربران اپلیکیشن و وب‌سایت هستند.

تعامل با کاربران اپلیکیشن با پیام‌های in-app در اینترک

پیام‌های درون‌برنامه‌ای (in-app) در جهت تعامل با کاربران فعال در بخش‌های مختلف اپلیکیشن ارسال می‌شوند و کاربردهای مختلفی مانند افزایش تعامل کاربران، معرفی ویژگی‌های جدید و تبلیغ محصولات در جهت افزایش فروش دارند.

از سوی دیگر اینترک در in-app چند ویژگی‌ کلیدی دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است:

  • انتخاب مکان نمایش پیام در اپلیکیشن
  • ردیابی تعاملات کاربر در هر صفحه
  • ساخت تصویر و فونت شخصی‌سازی شده

mob@1.25x.png

تعامل با کاربران در وب‌سایت،‌ با قابلیت on-site در اینترک

پیام‌های وب‌پوش (on-site) پیام‌هایی هستند که از طریق وب‌سایت شما به مرورگر ارسال می‌شوند. این پیام‌ها قابل کلیک کردن هستند و معمولاً شامل لینک‌هایی به اقلام حراج، پیشنهادات، تبلیغات و یا برای برجسته کردن ویژگی‌ها یا مقالات جدید در وب‌سایت هستند. محتوای این پیام‌ها باید مرتبط با موضوع، به‌موقع و شخصی‌سازی شده باشد تا بازدیدکنندگان وب‌سایت را جذب به تعامل و حفظ کند.

3.Message.jpg

در پنل ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک، مشتریان می‌توانند از قالب‌های آماده استفاده کنند تا اعلان‌ها را برای همه کاربران دسکتاپ و موبایل فعال کنند. همچنین کاربران اینترک می‌توانند با اضافه کردن کد و سیاست‌های  برندشان، اعلان‌های سفارشی‌سازی شده را از ابتدا ساخته و ارسال کنند.

Desktopp.jpg

از کاربردهای پیام‌های on-site، تبلیغ در جهت فروش، اعلام پیشنهادات و اطلاع‌رسانی محتوا و محصولات جدید را می‌توان ذکر کرد. همچنین قالب‌های آماده برای استفاده سریع، امکان ساخت پیام on-site سفارشی برای برندسازی و پیام‌رسانی انعطاف‌پذیر و ادغام یکپارچه با وب‌سایت شما را از ویژگی‌های کلیدی اینترک در پیام‌های on-site است.

چطور جلوی اسپم شدن گرفته می‌شود؟

به‌طور کلی یکی از مشخصه‌های بارز و اساسی یک ابزار eCRM امکاناتی است که در مسیر جلوگیری از آسیب به تجربه کاربری و اسپمینگ در اختیار مارکتر قرار می‌دهد. در اینترک این امکانات به طور کامل وجود دارند که به طور خاص در خصوص چنل ارتباط in-app و on-site ‌می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سگمنتیشن: با توجه به امکان ردیابی و track کردن رفتار یوزرها در اینترک، با استفاده از داده ثبت شده می‌توانیم کاربران را دسته بندی و از ارسال پیام‌های نامرتبط جلوگیری کنیم.

شخصی‌سازی و تعریف Theme: هم ظاهر پیام هم متن پیام را می‌توانید متناسب با الگوهای اپلیکیشن/وب‌سایت خود یا اطلاعات کاربر شخصی‌سازی کنید.

امکان تعریف TTL: برای پیام‌هایی که از نظر زمانی تاریخ انقضا دارند و برای کاربرانی که در لحظه ارسال پیام، اینترنت آنها در دسترس نبوده با تعریف مقدار Time To Live می‌توانیم نمایش پیام‌هایی که محتوای آنها منقضی شده باشند را متوقف کنیم.

امکانات دیده شده در مرحله Where and When to Show کمپین‌های in-app و on-site: در مراحل تعریف این کمپین‌ها شما گزینه‌های مختلفی برای تعریف دقیق اینکه پیام در چه زمانی و کجا نمایش داده شود، دارید. یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها امکان تعریف سقف تعداد نمایش یک پیام به کاربر است که در این تنظیمات قابل تعریف است.

در فضای e-CRM کانال‌های ارتباطی از حیث نوع ارتباط و تعامل به دو دسته فعال (Active) شامل این اپ و آن سایت و منفعل (Passive) شامل پیامک، ایمیل، اپ پوش و وب پوش تقسیم بندی می‌شوند؛ کانال‌های این اپ و آن سایت با وجود اینکه هیچ هزینه اضافه‌ای را در سمت کسب‌وکار ایجاد نمی‌کنند، نرخ تبدیل بسیار بالایی دارند و به واسطه ماهیتی که دارند تجربه کاربری خوبی را برای کاربران خلق می‌کنند.

برای استفاده از قابلیت‌های ارسال پیام‌های in-app و on-site می‌توانید از طریق فرم داخل سایت درخواست دمو برای استفاده از ابزار مارکتینگ اتومیشن را بدهید و از همین امروز شروع کنید.