استفاده از اینترک در شرکت‌های گردشگری و فروش بلیط

آخرین به‌روزرسانی: ۳ بهمن ۱۴۰۲
 استفاده از اینترک در شرکت‌های گردشگری و فروش بلیط
استفاده از اینترک در شرکت‌های گردشگری و فروش بلیط

اینترک ابزاری مهم و کاربردی برای فعالان صنعت گردشگری است؛ چرا که شناخت ترجیحات سفر مشتریان و تشخیص نارضایتی‌های آنان در زمان مناسب می‌تواند هزینه‌بر و وقت‌گیر باشد. inTrack با دنبال کردن این فرآیند چهار مرحله‌ای، جلب رضایت مشتریان را برای کسب‌وکارهای صنعت گردشگری ساده‌تر می‌کند.

  • دنبال کردن مشتری:

با اتصال inTrack به سایت یا اپلیکیشن شما، تمام اطلاعات مرتبط با هر یک از مشتریانتان ثبت خواهد شد. اطلاعاتی مثل تعداد سفر، مقصد‌های مورد علاقه هر مشتری و سایر سوابق رفتاری. در اختیار داشتن این داده‌ها به شما کمک می‌کند نیازهای مشتریانتان را بهتر بشناسید و پیشنهادهایی متناسب با همین نیازها ارائه دهید. در نتیجه دنبال کردن رفتار مشتری، پروفایل‌هایی به شکل زیر از مشتریان در اختیار خواهید داشت.

  • دسته‌بندی کردن:

در ادامه نوبت به نظم بخشیدن به اطلاعات جمع‌آوری شده می‌رسد. با قابلیت بخش‌بندی inTrack می‌توانید مشتریان را به گروه‌های معنادار تقسیم کنید. برای مثال «کسانی که مرتبا از خدمات شما برای سفر استفاده می‌کنند»، «کسانی که به‌دنبال پایین‌ترین قیمت هستند». چرا می‌گوییم معنادار؟ چون برای مثال کسانی که مرتبا از خدمات شما استفاده می‌کنند، مشتریان وفادار و مهم شما به‌حساب می‌آیند و حفظ آن‌ها نیازمند ارائه خدمات VIP به آن‌ها است. به همین ترتیب می‌توانید سایر دسته‌های مشتریان را هم شناسایی کرده و متناسب با نیازهای هر گروه به آن‌ها خدمت ارائه بدهید.

  • جلب مشارکت:

پس از گروه‌بندی مشتریان، نوبت به تعامل با آن‌ها و جلب مشارکت (کلیک) آن‌ها می‌رسد. در inTrack می‌توانید از طریق پیامک، پوش‌نوتیفیکیشن موبایل، پوش‌نوتیفیکیشن وب و ایمیل با مخاطبان و مشتریان تعامل کنید. پس از انجام دو مرحله قبلی و تشخیص نیازهای مشتری، جلب مشارکت از طریق پیام نیز آسان‌تر خواهد شد. برای مثال زمانی که با بخش‌بندی، گردشگران حرفه‌ای را از میان گروه مشتریان خود می‌شناسید، قادر خواهید بود با ارائه تخفیفات ویژه این افراد را برای بیشتر سفر کردن تشویق کنید.

  • تجزیه و تحلیل نتایج:

در نهایت برای اینکه از درست بودن روند انجام کار اطمینان حاصل کنید، اینترک نتایج اجرای هر کمپین را به‌صورت لایو به شما نشان می‌دهد. این یعنی از زمان شروع اجرای کمپین می‌توانید، تعداد کلیک‌ها، تعداد خریدهای انجام شده، میزان درآمد خلق شده و… را به‌صورت لایو روی پنل inTrack مشاهده کنید. در واقع inTrack نتایج اجرای کمپین را با معیارهای کمی و قابل‌اندازه‌گیری به شما نشان می‌دهد تا ارزیابی آن برایتان ساده‌تر شود.

ما چه ارزشی برای این کسب‌وکارها ایجاد می‌کنیم؟

ما در زمینه جذب و حفظ مشتری به کسب‌وکارهای صنعت گردشگری کمک می‌کنیم تا به رشد برسند.

  • جذب: فرض کنید شرکت شما داده‌های مربوط به تعدادی مشتری بالقوه را با تحقیقات بازار جمع‌آوری کرده است. پلتفرم ما این داده‌ها را در کنار داده‌های وبسایت و اپلیکیشن ذخیره می‌کند تا با استفاده از آن بتوانید نیازها و ترجیحات مشتریان بالقوه را نیز بشناسید. برای مثال اگر کسی به سفر خارجی علاقه دارد او را با تخفیف روی سفرهای خارجی جذب کنید یا اگر کسی معیار خاصی برای هواپیما دارد، پیشنهادهای ویژه پروازهای چارتر را به او ارائه بدهید.
  • حفظ: زمانی که داده‌های رفتاری مشتریان شما توسط inTrack ثبت می‌شود، درک نیازهای مشتری کار ساده‌تری خواهد شد. برای مثال با inTrack می‌توانید مقصدهای مورد علاقه و فاصله بین سفرهای هر فرد را بشناسید و پیشنهادهای خود را متناسب با نیازها و شرایط او ارائه دهید. علاوه بر این با قابلیت بخش‌بندی inTrack امکان تشخیص مشتریان فراموش شده (مشتریانی که استفاده از خدمات شما را متوقف کرده‌اند) و تهییج آن‌ها با تخفیف‌های ویژه برای شما وجود دارد.
  • رشد: پلتفرم ما شرایطی را فراهم می‌کند که با صرف هزینه، زمان و انرژی کمتر، اثرگذاری بیشتر و بهتری روی ذهن مخاطبان داشته باشید. در واقع ما به شما کمک می‌‌کنیم با تعاملی هوشمندانه‌تر هزینه‌ها را کاهش داده و به رشد برسید.

شروع کار با inTrack برای این کسب‌وکارها چگونه است؟

برای شروع کار ما نیاز داریم به سایت یا اپلیکشین شما متصل شده و داده‌های لازم را دریافت کنیم. این تبادل داده با تعامل تیم فنی شما و تیم فنی ما صورت می‌گیرد. در نهایت پس از اعمال تنظیمات مورد نظرتان روی پلتفرم، پنلی به شما تحویل داده می‌شود که با آن می‌توانید کمپین‌های مختلف بازاریابی را اجرا کنید. ما برای استفاده بهینه از این پنل و رفع چالش‌های احتمالی نیز در کنار شما خواهیم بود.