اینترک کنار شماست که نیازهای مشتریها را دقیق بفهمید و به آنها پیامها شخصیسازی شده و مناسب آنها بدهید. پیامهایی که مشتریانتان را هم خوشحال میکند.


چرخهی اینترک، یک تعامل مدرن، دقیق و کارآمد
پلتفرم اینترک از چهار مرحلهی اصلی تشکیل شده که قدم به قدم، اطلاعات را جمع میکند، به آن شکلی که شما مدنظر دارید، دستهبندی میکند و برای مخاطب پیام مناسب میفرستد. سپس تمام اطلاعات را آنالیز میکند و به شما دیتای دقیق و منظم ارائه میدهد تا تصمیمگیری را برایتان آسانتر کند.
1
دنبال کردن ردپای مشتریان
Track
زمانی که سایت و اپلیکیشن خود را به پنل ما متصل کنید، inTrack شروع به شناسایی مشتریان و ساخت پروفایل برای آنان میکند. این یعنی اگر کاربری به نام «سارا» در سایت ثبتنام کند پروفایلی مشابه شکل برای او تشکیل خواهد شد.




این پروفایل شامل اطلاعاتی است که در زمان ثبتنام از کاربر گرفته شده. در ادامه کاربر فعالیتهایی را در سایت یا اپلیکیشن شما انجام میدهد که این فعالیتها هم در پروفایل او ذخیره خواهند شد. این پروفایل شامل تاریخچه جستوجو، علایق و تمام رفتار کاربر در وبسایت یا اپلیکیشن شماست.
2
بخش بندی داده های مشتریان
Segment
پس از جمعآوری اطلاعات مشتریان، نوبت به مرتب کردن آنها میرسد. اینترک با قابلیت سگمنتیشن (Segmentation) یا بخشبندی به شما برای نظم بخشیدن به دادههای جمعآوری شده کمک میکند.




مشتریان هر برندی را میتوان با معیارهای مختلفی دستهبندی کرد. این دستهبندی به شما کمک میکند با هر مشتری متناسب با نیازهایش و ارزشی که برای برند ایجاد میکند تعامل داشته باشید. ما در پنل اینترک قسمتی را بهطور ویژه برای بخشبندی اطلاعات مشتریان در نظر گرفتهایم و شما میتوانید مشتریان خود را براساس سن، جنس، محل زندگی، علایق شخصی آنها و میزان استفاده آنها از سایت و اپلیکشن دستهبندی کنید.
3
جذب مشارکت
Engage
یک پیام زمانی میتواند مشارکت کاربر را جذب کند (او را به کلیک کردن و ادامه فرآیند ترغیب کند) که به نیازهای او اشاره داشته باشد. مخاطبان امروز روزانه تعداد زیادی پیام تبلیغاتی بیهدف دریافت میکنند و بهراحتی آنها را نادیده میگیرند.




برای آنکه مشتری پیام شما را نادیده نگیرد، پیام شما باید ارزشی را بهصورت اختصاصی برای او ایجاد کند. ارزشی مثل تخفیف ویژه برای تولد کاربر یا تخفیف روی محصولات مورد علاقه او. با اینترک میتوانید محصولات یا دستهبندیهای مورد علاقه مشتریان را بشناسید و بر همین اساس برای آنها پیام ارسال کنید.
4
تحلیل نتایج کمپین
Analyze
با اینترک میتوانید نتایج کمپین را از لحظه شروع اجرای آن زیر نظر بگیرید. پنل ما نتایج کمپینهایتان را در قالب جداول و نمودارهای مختلف با جزئیات به شما نشان میدهد.




این ابزار تحلیلی به شما کمک میکند میزان اثربخشی کمپینهای مختلف را با متغیرهای کمی و قابل اندازهگیری مثل نرخ تبدیل کاربر به مشتری، تعداد کلیک و… ارزیابی کنید. برای مثال اگر یک کمپین پیامکی در اینترک اجرا کنید، موارد زیر را پس از اجرا بهصورت لایو مشاهده خواهید کرد:
- تعداد پیام های ارسال شده
- پیامهای ناموفق
- تعداد کلیک منحصر به فرد
- نرخ تبدیل
- میزان درآمد کسب شده
هدایت مشتری با inTrack
یکی از بهروزترین قابلیتهای اینترک، امکان هدایت مشتری با جرنی دیزاینر (Journey Designer) است. این قابلیت در حال حاضر توسط بزرگترین شرکتهای دنیا برای تعامل اومنیچنل و یکپارچه با مشتری مورد استفاده قرار میگیرد. این ابزار به شما کمک میکند با توجه به رفتار مشتری در هر ایستگاه از سفر خود (برای مثال کلیک روی یک لینک یا ثبت نام در سایت) برای او پیام خاصی را بفرستید. برای مثال میتوانید شرایطی را در پنل تعریف کنید که هر کاربری در سیستم ثبتنام کرد، یک پیامک خوشامدگویی مخصوص به خود دریافت کند. استفاده از این پنل بسیار آسان است و تنها با جابهجا کردن آیتمها میتوانید مشتری خود را به مسیری که مد نظرتان است راهنمایی کنید.
می خواهید بیشتر بدانید؟
با درخواست دمو اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار شما خواهیم گذاشت.