اینترک یک پلفترم اتوماسیون بازاریابی چند جانبه است که به کسب و کارها کمک میکند که با استفاده از اتوماسیون کردن فعالیتهای تکراری، نتایج دقیقتری بگیرند.
یکی از مهمترین اقدامات در اتوماسیون بازاریابی، سگمنتیشن یا بخشبندی مشتریان است. سگمنتیشن بهترین راهنمای شما برای ارسال پیام شخصیسازی شده است که مشارکت بالای مشتریان را به همراه دارد.
یکی از ویژگیهای مهم اینترک، قابلیت طراحی سفر مشتری است که در آن شما تعیین میکنید که هر کدام از فعالیتهای مشتری، چه واکنشی داشته باشد که همواره او را با برند شما در ارتباط دقیق و درست حفظ کند. استفاده از این قابلیت، میتواند نتایج کمیپنها را به صورت چشمگیری بهبود دهد.
یکی از راههای ارسال پیام در اینترک، پیامک است. پیامک از این جهت اهمیت دارد که نیازی به اینترنت ندارد و مشتری شما میتواند به راحتی آن را دریافت کند. همچنین پیامک نسبت به سایر کانالها در دسترستر است. با ساختن کمپینهای پیامکی در اینترک میتوانید تعداد دفعات پیامک، زمانهای ارسال و جواب دادن به درخواست مشتری را برنامهریزی کنید.