پلتفرم اتوماسیون بازاریابی اینترک دارای قابلیتهای منجصر به فردی است که فرآیند جذب و حفظ مشتری یا مخاطب را متحول میکند. اینترک یک مرکز کنترل مجهز برای فعالیتهای بازاریابی شما است. برخی از این قابلیتها را ببینید.
ویژگیهای منحصر به فرد اینترک کنار شماست تا با هوشمندکردن فرآیندهای بازاریابی، تمام روندهای دیجیتال مارکتینگ شما را متحول سازد. Analytics بدون استفاده از دادههای واقعی، هیچ کمپینی کامل نیست. inTrack یک پلتفرم دادهمحور است؛ به این معنا که به شما کمک میکند که براساس رفتار مشتری در سایت و اپلیکیشن، اطلاعات را دستهبندی کنید و با استفاده از آنها نیاز مشتری را بهتر و دقیقتر تشخیص بدهید. شما میتوانید با استفاده از دادههای ثبت شده در سایت یا اپلیکیشن و همچنین آمار مربوط به هر پیام آماری مثل تعداد کلیک، نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری و واکنش مشتریان به هر کدام از کمپینها یا پیامهای خود را بررسی کنید. Segmentation وجود ویژگیهای مشترک بین افراد، معمولا بیانگر شباهت نیازهای آنها است. برای همین بخشبندی مشتریان بر اساس ویژگیهای مشترک شخصی یا رفتاری، راه بسیار اثربخشی برای شناخت نیازهای آنان به حساب میآید. با پلتفرم اتوماسیون بازاریابی inTrack میتوانید اطلاعات مشتریان خود را بخشبندی کرده و بر همین اساس با آنها تعامل کنید. برای مثال میتوانید مشتریان را از نظر مجموع خرید دستهبندی کنید تا مشتریان مهم یا VIP مشخص شوند. Omnichannel Communication زمانی که کانالهای ارتباطی را از طریق یک پلتفرم واحد کنترل میکنید، مشتری یک پیام واحد و یکپارچه را از سمت برند شما دریافت خواهد کرد. تعاملی که بهشکل هماهنگ از طریق چند کانال اتفاق میافتد، تعامل «اومنیچنل» نام دارد. این نوع تعامل در حال حاضر مورد توجه بزرگترین برندهای دنیا قرار گرفته است؛ چرا که میتواند ارتباط مشتری و برند را به یک ارتباط واقعی و انسانی تبدیل کند. ابزار طراح سفر مشتری در inTrack در واقع ابزاری برای تعامل اومنیچنل است. Personalization هر مشتری نیازها و ترجیحات منحصربهفردی دارد که شناخت آنها از طریق تجزیهوتحلیل رفتار و ویژگیهای شخصی او ممکن میشود. توجه به این نیازها از سمت برند به مشتری حس خوب منتقل میکند و انگیزه او برای وفاداری را افزایش میدهد. با پلتفرم اتوماسیون بازاریابی inTrack میتوانید پیام ارسالی را با توجه به دادههای موجود از رفتار و ویژگیهای مشتری شخصیسازی کنید و اثربخشی آن را افزایش دهید. Journey Designer مسیر تعامل مشتری با برند که از کانالهای ارتباطی و کمپینهای مختلف میگذرد، سفر مشتری (Customer Journey) نام دارد. با ابزار طراح سفر مشتری در inTrack میتوانید این مسیر را با توجه به فعالیتهای مشتریان بهینهتر کنید. با کمک گرفتن از این قابلیت میتوانید فعالیت کانالهای مختلف خود را یکپارچه و هماهنگ کنترل کنید و پیام بهتری را به مشتری انتقال دهید. Anti-Spamming پیامهای شرکت زمانی اسپم به حساب میآیند که در ساعات غیرمعمول یا در تعداد خیلی بالا برای مخاطب ارسال شوند. پلتفرم inTrack با قابلیتهایی مثل امکان تعیین محدودیت ساعات ارسال و تعداد پیام برای هر کانال، از اسپمینگ و ایجاد تصویر منفی در ذهن مشتری جلوگیری میکند. با درخواست دمو اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار شما خواهیم گذاشت.
بازاریابی را به تکنولوژی بسپارید
قابلیتهای اینترک که آن را از پلتفرمهای دیگر متمایز میکند:
تجزیه و تحلیل
بخش بندی
تعامل اومنی چنل با مشتری
شخصی سازی
طراحی مسیر سفر مشتری
اسپم نشدن پیام ها
می خواهید بیشتر بدانید؟