با inTrack میتوانید با استفاده از مسیرهای متنوع و همه جانبه، ارتباطی صمیمی و کارآمد با مشتریان خود داشته باشید. SMS یکی از کانالهای ارتباطی شما و مشتریهایتان، پیامک است. در inTrack میتوانید یک پیامک بنویسید، آن را زمانبندی کنید و برای دسته مشخصی از مخاطبان خود بفرستید. پیامک شما میتواند پیام تبلیغاتی مثل معرفی محصول جدید یا اطلاعرسانی مثل پیامک تراکنش، خرید و زمانبندی ارسال باشد. بهعنوان مثال فرض کنید کاربر شما سبد خرید خود را با تعدادی محصول پر کرده اما قبل از نهایی کردن خرید، آن را رها میکند. این نیمهکاره گذاشتن خرید ممکن است بهدلیل قطع شدن اینترنت یا گران بودن محصول باشد. با inTrack میتوانید در قالب یک پیامک این خرید نیمهکاره را به کاربر یادآوری کنید و برای اینکه انگیزه بیشتری به او بدهید، یک کد تخفیف هم در پیامک خودتان بگذارید. Email Marketing ابزار بعدی شما در اینترک، ایمیل مارکتینگ است. برای اینکار ما نمونههای آماده ایمیل (Template) را در اختیارتان میگذاریم و علاوه بر آن، شما میتوانید نمونه ایمیلی که مد نظرتان را با گرافیکی که خودتان میپسندید، آپلود یا طراحی کنید. بهعنوان مثال فرض کنید مشتری از یک دستهبندی محصول (مثلا لوازم خانگی) خرید کرده و میخواهید محصولات دیگر آن دستهبندی را به او معرفی کنید. در چنین شرایطی به یک ایمیل گرافیکی مثل نمونه زیر نیاز خواهید داشت. با ادیتور گرافیکی inTrack میتوانید ظاهر ایمیل را مثل شکل زیر یا هر شکلی که مد نظر خودتان است طراحی کنید. App Push پلتفرم inTrack به شما این امکان را میدهد که علاوهبر شخصیسازی محتوا و زمانبندی پوشنوتیفیکیشنها، با اضافه کردن تصاویر، پیامهای جذابتری برای کاربران خود ارسال کنید. ارسال پوشنوتیفیکیشن با محتوای درست در زمان درست میتواند اثربخشی بالایی داشته باشد و انگیزه بازگشت کاربر به اپلیکیشن را فراهم کند. بهعنوان مثال فرض کنید آخرین بازدید یک کاربر بیشتر از سه هفته پیش است؛ اگر با توجه به خریدهای قبلی او، محصولات مورد علاقهاش را شناسایی کرده و نوتیفیکیشنی برای تخفیف روی یکی از این محصولات به او نشان بدهیم، این کاربر انگیزه لازم برای ورود دوباره به اپلیکیشن و بازدید از محصولات را پیدا میکند. Web Push پوشنوتیفیکیشن وب یکی از بهترین راهها برای افزایش نرخ بازگشت کاربران به وبسایت شما است؛ اما در حال حاضر بسیاری از کسبوکارها این قابلیت را بدون هدف خاصی مورد استفاده قرار داده و برای تمام کاربران یک پیام را ارسال میکنند. با inTrack میتوانید طراحی گرافیکی نوتیفیکیشن را در کنار شخصیسازی متن آن داشته باشید. برای مثال فرض کنید برند شما میخواهد موجود شدن یک محصول جدید روی سایت را به اطلاع علاقهمندان آن محصول برساند. برای این کار کافی است کسانی که از دستهبندی مربوطه بازدید کردهاند را مخاطب پیام قرار دهیم. با انجام این فعالیت میتوانید مخاطبان را حتی زمانی که خارج از سایت شما در حال وبگردی هستند، به سایت برگردانید. Custom Channel بعضی اوقات برندها برای انجام فعالیتهای بازاریابی از چند پلتفرم بهصورت همزمان استفاده میکنند. با کاستوم چنل میتوانید دادههای جمعآوری شده توسط inTrack را به پلتفرمهای دیگر ارسال کنید. برای مثال فرض کنید برند شما قصد دارد از یک سرویس ارائه پرسشنامه برای نظرخواهی از مشتریان استفاده کند؛ برای این کار کافی است دادههای کاربران مورد نظر را از طریق قابلیت Custom Channel در پنل inTrack به پنل مقصد ارسال کنید. با درخواست دمو اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار شما خواهیم گذاشت.پیامک
ایمیل مارکتینگ
پوش نوتیفیکیشن اپ
پوش نوتیفیکیشن وب
کاستوم چنل
کسب و کارهایی که به ما اعتماد کردهاند
می خواهید بیشتر بدانید؟