پرش لینک ها

جدیدترین مطالب

بروز باشید

با عضویت در خبرنامه می‌توانید از جدیدترین اخبار اینترک با خبر باشید.

راهنمای وارد کردن اتوماسیون به استراتژی بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی ابزاری است که زحمت بازاریابان را کمتر و نتیجه کار آن‌ها را بیشتر می‌کند. در راهنمای اتوماسیون بازاریابی به شما آموزش می‌دهیم که چگونه از ظرفیت‌های اتوماسیون به بهترین شکل استفاده کنید.

پربازدیدترین ها

۱۰ نکته برای جلوگیری از اسپم شدن ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ

اگر در کسب و کار خود از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد اسپم شدن ایمیل‌ها یکی از مهم‌ترین معضلات و دردسرهای شماست. سرویس‌های ایمیل مثل جیمیل و یاهو، قوانین بسیار سختگیرانه‌ای در راستای اسپم شناختن ایمیل‌ها دارند و همین مسئله باعث می‌شود تا در برخی موارد، ایمیل‌هایی که واقعاً اسپم نیستند و از طرف اسپمر ارسال نشده‌اند نیز اسپم محسوب محسوب شوند.

قیف فروش در مارکتینگ چیست
برچسب ها

قیف فروش (Sales Funnel) چیست و چه مزایایی برای کسب‌وکارها دارد؟

تعیین استراتژی بر اساس قیف فروش در دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به شما کمک کند تا کسب‌وکار خود را بهینه‌تر اداره کنید و پروسه‌ی تبدیل بازدیدکنندگان جدید به مشتری را تسهیل نمایید. این مفهوم می‌تواند در ابتدا کمی پیچیده به نظر برسد، اما با کمی مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر، خواهید دید که قابلیت انطباق با هر کسب‌وکاری را دارد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.