

۷ نکته کلیدی برای اجرای کمپین پیامکی موفق
بازاریابی پیامکی یکی از مهمترین راههای جذب و حفظ مشتری است. با مطالعه این هفت نکته کلیدی میتوانید کمپین های پیامکی اثربخشتری داشته باشید.
با عضویت در خبرنامه میتوانید از جدیدترین اخبار اینترک با خبر باشید.
بازاریابی پیامکی یکی از مهمترین راههای جذب و حفظ مشتری است. با مطالعه این هفت نکته کلیدی میتوانید کمپین های پیامکی اثربخشتری داشته باشید.
پیامک انبوه یا بالک بین کسبوکارهای ایرانی محبوب است، اما اثر مثبتی روی مشتریان ندارد. در این مقاله یاد میگیرید که چگونه پیامک بالک تاثیرگذار بنویسید.
اتوماسیون بازاریابی ابزاری است که زحمت بازاریابان را کمتر و نتیجه کار آنها را بیشتر میکند. در راهنمای اتوماسیون بازاریابی به شما آموزش میدهیم که چگونه از ظرفیتهای اتوماسیون به بهترین شکل استفاده کنید.
در این مقاله، به تعریف نرخ ریزش مشتریان و دلایل آن میپردازیم و مهمتر از همه، ۵ راه برای کاهش این نرخ را شرح میدهیم.
اگر در کسب و کار خود از ایمیل مارکتینگ استفاده میکنید، به احتمال زیاد اسپم شدن ایمیلها یکی از مهمترین معضلات و دردسرهای شماست. سرویسهای ایمیل مثل جیمیل و یاهو، قوانین بسیار سختگیرانهای در راستای اسپم شناختن ایمیلها دارند و همین مسئله باعث میشود تا در برخی موارد، ایمیلهایی که واقعاً اسپم نیستند و از طرف اسپمر ارسال نشدهاند نیز اسپم محسوب محسوب شوند.
تعیین استراتژی بر اساس قیف فروش در دیجیتال مارکتینگ میتواند به شما کمک کند تا کسبوکار خود را بهینهتر اداره کنید و پروسهی تبدیل بازدیدکنندگان جدید به مشتری را تسهیل نمایید. این مفهوم میتواند در ابتدا کمی پیچیده به نظر برسد، اما با کمی مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر، خواهید دید که قابلیت انطباق با هر کسبوکاری را دارد.
در این مقاله قصد داریم تا در مورد مبحث بازاریابی داده محور بیشتر توضیح دهیم و در مورد مزایا و چالشهای آن صحبت کنیم. همچنین میبینیم که داده چگونه میتواند به کسب و کار شما کمک کند.